مقالات

آموزش آسان زبان عربی

گام ۱- کدام نوع زبان عربی را دوست دارید بیاموزید؟

۱- باید بدانید که چندین نوع متفاوت زبان عربی وجود دارد. عبارتند از: عربی استاندارد مدرن، عربی کلاسیک (قرآنی) یا عربی محاوره. تصمیم بگیرید که کدام نوع عربی را می خواهید یاد بگیرید:

عربی استاندارد مدرن. امن ترین گزینه برای یادگیری زبان عربی؛ تمرکز بر نسخه ای از زبان کلاسیک معروف به عربی استاندارد مدرن است، مگر اینکه علاقه شما به یک کشور خاص محدود شود. این زبان در سراسر جهان عرب مورد استفاده قرار می گیرد ، اما به طور کلی محدود به نوشتار و متن های رسمی است: ادبیات ، روزنامه ها ، آموزش ، برنامه های خبری رادیو / تلویزیون ، سخنرانی های سیاسی و غیره.
عربی کلاسیک (قرآنی). اگر علاقه شما بیشتر به مطالعات عصر طلایی اسلامی یا عربی اختصاص دارد، یک دوره شرکت در آموزش زبان عربی قرآنی/کلاسیک پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این عربی زبانی است که در قرآن کریم به کار رفته است، عربی متون کلاسیک مذهبی ، فلسفی و علمی بوده و زبانی که عربی استاندارد مدرن مبتنی بر آن است.
عربی محاوره ای. اگر قصد زندگی در جهان عرب را دارید و یا با یک منطقه یا کشور عربی خاص سر و کار دارید، عربی استاندارد مدرن به خودی خود نمی تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. عرب ها با گویش های منطقه ای به عنوان زبان مادری خود صحبت می کنند ، و تفاوت بین لهجه ها می تواند به اندازه کافی قابل توجه باشد و باعث عدم درک متقابل شود. به طور گسترده، پنج خانواده گسترده از لهجه ها وجود دارد که هر یک با لهجه های فرعی مطابق کشور، شهر، محله و حتی مذهب وجود دارد: عربی خلیج فارس، عربی بین النهرین، عربی لاوانتین، عربی مصری و عربی مغربی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *